logo
Als startpagina
Zoek dienst / product
 
Home Nieuws Entertainment

Business

Carriere Geld ICT Auto Wonen Reizen Lifestyle Fun Culinair Sitemap
auto
Auto

Jobs


Immo


Weer

Dating

Lenen

Reizen


Games

windows dedicated server hosting by COMBELL
WorkTalia Vacatures
 LIFESTYLE
Startpagina
 RUBRIEKEN
Beauty & Verzorging
Gezondheid
Kind & Opvoeding
Sport & Beweging
Baby
Seks & Relatie
Etiquette
Rich & Famous
Mode
Bekende personen
Dieet & Voeding
Mysteries & Weetjes
 DATING
Dating
 CALCULATORS
BMI calculator
BMR calculator
Calorie calculator
Caloriemeter
Streefhartslag meter
 LINKS
Gezondheid
Lifestyle
Kunst
Hobby
Spiritualiteit
 CHANNELS
Actualiteit
Entertainment
Ondernemen
Auto & Mobiliteit
Financieel & Geld
ICT & Internet
Immo & Wonen
Jobs & Carrière
GSM & Telecom
Reizen & Vakantie
Lifestyle & Gezond.
Gastronomie
Games & Fun
Zoekertjes
Links

 
  ARTIKELS - DETAIL
Gezond uit eten: 12 tips om jouw calorieŽn te beperken

De meeste mensen eten zo veel tijdens feestjes dat ze niet eens meer kunnen zeggen hoeveel ze hebben gegeten.  Uit onderzoek blijkt dat veel mensen meer dan 2000 calorieŽn overbodig voedsel eten tijdens zoín avond.   Hier geven wij alvast enkele tips om u voor te bereiden op jouw volgend feestje.

  • Drink geen alcohol op een lege maag, omdat u daar juist meer honger van krijgt.  Als u drinkt, doe dat dan langzaam tijdens de maaltijd.
  • Stop u niet vol met brood terwijl u op het hoofdgerecht wacht.
  • Sla uw lunch niet over omdat u weet dat u ís avonds uit eten gaat.  Anders komt u uitgehongerd aan tafel en is de kans groot dat u te veel gaat eten.
  • Drink veel water voor, tijdens en na het feest.
  • Als u van deegwaren houdt, bestel dan iets met een tomatensaus in plaats van met veel kaas en room.
    Neem sorbetijs in plaats van een zwaar toetje.
  • Eet zeevruchten, vis en schaaldieren in plaats van vlees.
  • Neem een kopje cafeÔnevrije koffie als nagerecht in plaats van een Dame Blanche.  Het is warm en romig en het vult.
  • Eet voordat u naar een feestje gaat wat fruit of een broodje jam, zodat u niet meteen honger hebt als u aankomt.
    blijf weg bij de bar.  Alcoholische dranken hebben geen enkele voedingswaarde en kunnen ervoor zorgen dat u toch hapjes gaat eten die u eigenlijk wilt vermijden.
  • Eet niets dat gefrituurd of gebakken is.  Gegrilleerd of geroosterd eten is het beste.
  • Eet de groenten van uw voorgerecht het eerst, om uw maag een bodem te geven.
  • Krijgt u in een restaurant erg veel opgeschept, besluit dan meteen slechts de helft op te eten.
  • Vraag in restaurants altijd om sauzen, jus, boter en dressings apart te serveren, zodat u precies weet wat u ervan binnenkrijgt.

Bron - NetOnline Redactie - Geplaatst op: 14/9/2009
© 2007 - NetOnline.be. Geen enkel artikel mag overgenomen worden zonder toestemming van NetOnline.be.

Meer artikels omtrent lifestyle en gezondheid
Dit artikel aanbevelen aan een vriend, kennis ?
NetOnline kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor de inhoud van derde websites en voor de inhoud van website waarnaar het linkt.

 

 
 ADVERTISING
 TOOLS & ZOEKEN
Interessante artikels
Ontdek leuke en interessante artikels omtrent relatie, seksualiteit, lifestyle, kinderen,...
Vind de date van je leven
Op zoek naar een partner of vrijgezel voor een relatie of vriendschap ?
Bereken je BMI
Bereken via NetOnline.be js BMI. Is je BMI goed of kan je hem verbeteren ?
© NetOnline 2011 - Privacy policy | Disclaimer | Hosting by COMBELL | Adverteren | Contact | Sitemap
beste www-sites:a- b- c- d- e- f- g- h- i- j- k- l- m- n- o- p- q- r- s- t- u- v- w- x- y z